Leyla__0202 ben ilk gebeliğimde normal doğumu bekledm 39+6 da suyum geldi yatış yapıldı fakat saatler sonra bile açılma olmadı belimde cok sancı vardı ama doktor yalancı sancı oldugu söyledi dayanamadım sezeryan istedm oldu bi sıkntı yaşamadım hatta doktor iyiki yapmşız bebek yukardaydı dedi.