Merhabalar hamilelik planımdan önce diş kontrollerimi yaptırmıştım bir sorunum yoktu. Şu an 19 haftalık hamileyim ve diş eti kanamam var. İlaç kullanmadan kurtulabilmenin bir yolu var mıdır? Gebelik sürecinde diş eti kanaması için herhangi bir ilaç kullanmak istemiyorum.