Busebozkurt0310 Kızlar 37 haftaligim kilomuz 3.200 dedi doktor sizlerin nasıl 38inde gel dedi tekrar gün vericek size verdi mi gün
Yagizinannesi_ Busebozkurt0310 37+3de 3266 dı 38+2de 3500 geçmişti kilosu gayet iyi 🧿 4 nisanda giricem sezeryana 39+4 oluyorum o gün
Cokomel16 Busebozkurt0310 biz 2900olmuşuz 47 cm idi haftaya tekrar çağırdı beni de ilk kez nstye de haftaya gireceğim
Yagizinannesi_ Busebozkurt0310 çogu doktor 38 haftanın içinde alıyor benim doktorum ne kadar içerde kalırsa o kadar iyi diye düşündüğü için bekletiyor😊
Zehrazerdata Bugün 37 olduk doktora gidicez bakalım ne diycek doktor, ayaklarım aksamları çok şişiyor ağrı yapıyor artık, geceleri aşırı terliyorum, ağrı sızı yok henüz doktor sonuna kadar normali bekliycez tıbbı bişey olmadığı sürece demişti
Buby Busebozkurt0310 çarşamba 37 haftalık oldugumda dr kontrolumde 3663 kg oldugunu öğrendim şuan 37+4 4 nisan perşembe sezaryen olucam bebeğim tosunmuşta🥲