Hazen Gerçekten ismimi çok seviyorum. Fakat çocukken acayip takıntılıyımdım Hazal dediklerinde ağlıyordum. İnsanları durmadan uyarıyorum. Bazen yanlış yazılmış Hazal dır o diyenlere nasıl kızıyorum. Ama yaş aldıkça umursamıyorsun hatta hazel isminin çok dikkat çektiğini insanların hoşuna gittiğinin farkına varıyorsun.
Fakat netteki anlamı varya o aslında uydurma Babam benim ismimi deniz göl anlamında koymuş hazar deniziyle alakalı olarak düşünmüş fakat ben çok araştırdım hatta üniversitedeki tarih ve arapça hocalarına sordum tarihide bir şey çıkmadı kuran da bir "de" Eki olarak geçiyor dediler anlamı yok dediler. Ama olsun ben ismimi çok seviyorum ne olursa olsun bir kere çok zarif