Hulo2105 ebruus ben instagram sayfalarına güvenmediğim için trendyoldan yaptırdım 2 güne de geldi elime çok beğendim.
Gulcan-07 Bebekdesen de yaptırdım ılgı alaka da ürün kalıte olarak ta fıyat olarakta cok memnun kaldım
BabyAta 34busra bende burda yaptırdım ve çok memnun kaldım kumaş ve nakış kalitesi şahane 😍 ben hatıra olarakta saklayacağım için o baskılar zamanla bozulur ama nakışa hiç bir şey olmaz o yüzden nakışlı tercih ettim @ebruus
SuSaHafHamza Baskılı hastane çıkışları yikandiktan sonra baskilari bozuluyor diyorlar , nakışlılarda pahalı ne yapmak lazim acaba
mombaby_ SuSaHafHamza makinada yıkamaya uygun değiller ben aldım elde yıkıyorum kovada biraz bekletiyorum bebek şampuanıyla yıkayıp sıkıp asıyorum zaten yenidoğan çok çabuk büyüyorlar çok uzun süreli giyilmiycek
Hulo2105 Gebelik_takibi ay atıcam linki de hata veriyor sitesi lilabio adı canım yaz çıkar. Soru cevap kısmına sipariş numaranı alıcı adı soy adı ve bebek adını yazıcaksın. Açıklama kısmını oku orda da anlatıyor zaten
Gebelik_takibi Hulo2105 Tamam canım bnde onu ekledim favorilerime de başka site sandım teşekkür ederim 😊