Ravza21 Merhaba arkadaşlar 2 hafta önce doğum yapmıştım bebeğim kız vajina girişinde öyle et parçası gibi çıkıntı var içeriden çıkmış böyle doktora sordum Küçük doğduğu için daha gelişimi olduğu için geçer dedi ama tereddütte kaldım öyle olan oldu mu