yeschef-13 Ben 4. Haftadan beri aynı hastaneye aynı doktora gidiyorum Şuan 37. haftadayim, Acıbadem özel sağlık sigortam var muayenelerde %20 lik kısmını ödüyorum, kontrollerde ödeme yapmıyorum, doğumuda sigorta karşılıyor sanırım % 20 lik kısmını ödeyeceğim, daha öncede düşük sebebiyle 21. haftada 1 gece yatışım olmuştu herhangi bir ödeme yapmadım, neyse perşembe kontrolüm var bende liste isteyeyim ama dediğim gibi doktora sordum bebek için hic birsey getirmenize gerek yok bebek çantası vereceğiz demişlerdi, neyse sizi de çok meşgul ettim dediğim gibi ben en iyisi hastahaneye sorup daha emin olayım belki şubeler arasında farklılıklar olabilir, cevabınız için de teşekkür ederim 🙏