Ftmaa28 Kızlarrr bu yemeklere karşı tiksinme iştahsızlık ne zaman geçecek. Normalde yemek yemeği çok seven biriyim su an önüme serseler hepsini gözümün ucuyla bakmam o kadar soğudum her şeyden asla canım bir şey çekmiyo yemek gelmiyo içimden midem sürekli kazınıyor zorla yesem de bir şeyler hep aç gibi bir hissiyat var midemde boş gibi kusma vs yok sadece midem cok tuhaf ve artık eski halime dönüp iştahla yemek istiyorum açımmmm😔😔😔 ne zamana kadar bu böyle devam ediyorrrr
mnzlll Ftmaa28 ben ilk üç ayı atlattıktan sonda rahatladım ama gebelik biricik bir şey umarım uzun sürmez 🫠
Altunertn Ftmaa28 bnde öyleydim annmlerin bna söylediği bebek kipirdayana kadr böyle gciyor bebgin kipirdamasiyla birlikte geçiyor 20 hftaya kdr sürer
Canan-06 Ftmaa28 ilk gebeliğimde 7 ay sürmüştü hiç birsey yiyememiştim sonradan iştahım açılmıştı ikinci gebeliğim şuan 3 ay sürdü mide bulantısı
metemom_ Ftmaa28 ,19 haftalığım hâlâ bazı yemeklerden tiksiniyorum ama o kadar kalmadı şükür prillam olmasa ilk üç ay yemek yiyemezdim
ilaydamom_ canım 5. haftadan beri aynı durumdaydım. Şükür hiç kusmadım ama mide bulantısı koku hassasiyeti çok fenaydı. 14. haftadayım bu haftanın basında daha yeni rahatladım mide bulantısı geçti . umarım sen daha çabuk atlatırsın 🙏🌸
Mucizeayla 9 haftaligim aynı durumdayız aşırı iştahlı bı insandım kendi kendime bile şaşırıyorum oruç tutuyorum iftarda sadece bı tabak yemek biraz içecek içiyorum hatta bugün eşimle bile.konusurken kendimle dalga geçtim ben bu hallere düşecek insan mıydım önümde ne yemekler var canım bı tanesini istemiyo vay be falan dedim 😂 ama bende mide bulantısı kusma da var aşırı olmasa da. Bende kilo vermişim şaşılacak şey benim için 🤣 ama geçici diye tahmin ediyorum
pamukpamukoldum Haftamdayım Soğan et tavuk balık yumurta süt ne kadar yararlı şey varsa hepsinden tiksiniyorum Hele soğanlı yemekler🥺 gecmicek gbi umudum tükendi
Elfthh pamukpamukoldum ay bendd tavuk çay kahve çok severdim üç ay tiksindim tatlıdan bile geçiyor merak etmeyin şuan deli gbi hspni canim istiyor dört ayı atlatin 😁
Bhrdgan pamukpamukoldum ben 25 haftayım hala yemek yapamıyorum soğan kokusu yüzünden hala yediğim şeylerin tadı tuhaf
Cennet_kusum16 İlk gebeligimde 22nci haftada geçmişti. 2 ncı gebeliğimde 35 haftalığım et, balık, tavuk, soğan ağzıma suremiyorum. Vitamin haplarıyla devam
pamukpamukoldum Elfthh kahvesiz 1 gün bak inan valla 1 gün gecirmezdim Kahve kokusu öğğ 🤦♀️ yarın 15+0 Kızımda hic bi kadar olmadım Bu 2.ker fena geliyo
Elfthh pamukpamukoldum bende aynı her gün mutlaka hatta iki tane ay kokusuna bile gelemedim canim ne çayın ne kahvenin ama geçiyor sonrada canin istiyo 😁