40 hafta olduk 2 3 santim açıklık var ağrı var. Ama duzzenli değil 3 gebeeligim 2side normall 38 39 haftalarda dogmuslardi kızlarım bu bebişim erkek dahaa gelmiyor bide git gide. Kilo alıyor 2 hafta önce 3.200 dü şimdi 3.700 pazartesi kontrol vaar 41e kadar bekleyelim dedi ama korkmaya başladım sezeryana dönersek diye böyle sürüm yaşayan varmı erkekleer hep geç geliyormuş ama kilodan dogmazsa diye korkuyorum ağrı düzensiz suni sancı acisinida Cook iyi biliyorum tekrar yaşarım diye korku oluştu 🥲