Merhaba arkadaşlar, pazartesi günü transferim var ilaç ve iğnelerden sonra beyaz kremsi akıntım olmaya başladı aşırı yogun değil ama gün geçtikçe çoğalıyor gibi çarşamba günü doktora gittiğimizde söyledim ben bişey görmedim dedi geçiştirdi. Sizinde olmuşmuydu yada bilginiz varsa bu transfer için sorun oluşturur mu?