serenaygobul81 Adetime 2 gün var test yaptım negatif çıktı kasıklarım ve gögsüm çok ağrıyor sonradan pozitifleşen var mı ??
CokCahilsinKeskeOlsen serenaygobul81 adetinizin geçmesini bekleyin en doğru sonuç öyle çıkacaktır şuan gecikme olmadığı için çıkma ihtimali var
Tgcmr serenaygobul81 ılk cocugumunda adet gunume 1 gun vardı evlılık yıl donumumdu erken gebelık vs bi sürü test yaptım negatif cıktı 2 gun sonra 1 gun gunum gectı ılk ıdrarımla yaptım 3:5 dk sonra 2.çizgi cok sılıktı ve oğlum suan 5 yasında🫶
haticekorkutt serenaygobul81 bende aynı sekilde adetimden önce yaptığım tüm testlerde hatta kan testlerinde bile negatif gördüm. Adetim 2 gün geçmişti ve idrar testinde pozitif gördüm. Ertesi sabah kan vermiştim ve HCG 45 çıkmıştı 🥰 muhtemelen benimkisi de geç döllenme oldu. Umarım sende de vardır bebiş 🌸
serenaygobul81 CokCahilsinKeskeOlsen 4 gün önce aşırı şekilde sabaha karşı gaz sancısı çektim. Sonra ki saatlerde geçti. Bugün de kasık ağrım, gögüs ağrım , ve akıntı var belirtileri var ama kötü sonuç alırım diye korkuyorum.
CokCahilsinKeskeOlsen serenaygobul81 yani Kasım göğüs ağrısı psikolojik olabilir artı olarak akıntı be kasık ağrısı adete hazırlık da olabilir siz kendinizi sartlandirmayin belli olmaz bu işler bekleyin sabırla zaten varsa idrar veya kan testinde çıkacaktır
Ftmaa28 Ben adet gecikmesinden sonra yapmıştım negatifti aradan birkaç hafta sonra yaptım pozitifti geç döllenme olmuş demişti doktor
serenaygobul81 Tgcmr umutlanmaktan sıkıldım gerçekten bi sorun mu var diye düşünüyorum 2. Denemem daha 9 aylık evliyim. Yumurtlama gününden 3 gün önce başladım yapmaya yumurtalama günü de dahil denedim bu ay umutluyum ama kötü sonuç alırım diye korkuyorum.