Emel_34 38+4 haftalık gebeyım bebek kafası kanala gırmemıs doktor gırmesı gerekıyordu normalde dedi eğer gırmezse normal doğum olmazmı
Hazal966 Emel_34 makat geliste sezeryan oluyor normal olmaz 38 den sonra da yerleri daralıyormuş pozisyon değiştirmiyorlarmış pek
Bulutsevdasi Emel_34 kanala girmesi 1 gecenizi alır. Bazen doğum zamanı bile ters dönüp kanala girebilirmiş sancı geldiği zaman yani. Merdiven inip çıkın kanala girmesi daha kolay olur hareketler var onları yapın
Hazal966 Emel_34 evet zor ama dönmesi için bebeği kanala yönlendiren hareketler var youtube bakabilirsin
Emel_34 Hazal966 yürüyüş yap dedi doktor ama zaten hep yürüyorum merdıven on çık dedi ama bende tansıyon dusuklıgu var çok yoruluyorum nabzım çarpıntım oluyor basıl dönüyor hemen oyuzden yapamıyorum yürüyüşten başka
Neslihan500 Kızlar bende 36+5 im Bana da doktorum dün kontrolde bebeğin kafası kanalın başında dedi haftaya çarşamba tekrar kontrole gideceğim acaba kanala girer mi ?