Seysey61 evet bana da tüketmemi söylemişti doktorum ama 1 bardak iç dedi, fazlasını tüketme diye de tembihlemişti. Yeteri kiloyu alamayan bebeklerde su zamanla azalabiliyo. Havuç suyu, sıvı azalması durumuna olumlu etki ediyormuş en azından çoğalmasa bile uzun süre olan seviyede tutuyomuş ,bende 2 -3 hafta işe yaramıştı . Tabi 2,5 litre su tüketmeyi ihmal etmemen lazım yarım saat-45 dakika arayla 1 er bardak su iç sürekli. Protein ağırlıklı beslenmeye dikkat etmelisin…kaşar, muz gibi kilo aldıran besinler de tüket. Ama aşırılıktan da kaçının tabiki.
Bebek alması gereken kiloyu alırsa suyu da artıyor, alamayınca azalıyo. (tabi bunun birçok sebepleri var)