lilyum_ uygulamalar genelde doğru göstermiyor diyorlar o yüzden ovulasyon testini takip edin diyorlar ondan sordum.29 unda pik olmuş anladığım kadarıyla.bu arada kullandığın test laboquik sanırım.bende 25 inde adet oldum.dun bitti bugün teste başladım, programlardan bazıları 2 Nisan itibariyle yumurtlama dönemini gösteriyor.bazilari 5 i falan o yüzden bilemedim.bugun itibariyle ovulasyon testine başladım.