Eternal_8 ilk 36.haftada serklaj dikişlerini alırken bakmıştı açılma 2cmdi tabi serklaj olunca biz dikişler alındığı gibi doğar diye bekledik doğmadı bebiş son kontrolümde pazartesi açılmana tekrar bakalım demişti ama bugün acile gidince pazartesi yapılacak olan muayeneyi bugün oradaki ebe yaptı açılma var mı diye