MorKelebek54 miranatlas onu biliuorum da doktor illa 15 gun de bir ki cagiriyo onu merak ettim yoksa 10 gunde bir giderek ucretsiz muayn hakkimizi kullanabilir kiyiz merak ettim haftaya komtrole gidicem sorucam o zaman merak ettim
MorKelebek54 miranatlas bende oyle yapmayi dusunuyorum doktorum da buyuk ihtimalle oyle yaoicak oara icin isini yaoan biri degil. Bi kac kere kan tahlili felan istedi saglik ocaginda git ver burda oara odeme bisuna fekan dedi bi kere de bisey icin gitmistim 10 gun sonra yine gel aylik komtrolunu yapalim demisti o cagirdi tarihten 5 gun sonrada kendi aldigim randevum vardi zaten onu iptal ettirdi 10gun sormaya cagirdi o zanan gittgimdede ucret alinmdi
Boncukk123 Haticeburak06 kasılmam olmuştu canım benim ertesi gün de randevum vardı doktora anlattım yalancı sancı gibi duruyor ama NST bakalım dedi ultrasonda 33.haftalıktım 31 den beri 2 haftada bir çağırıyor sanırım artık hep NST bağlanacak çünkü sancı olup hissetmediğimiz de olabilir devlete gitmiştim ben
Boncukk123 MorKelebek54 Sedat hocayla konuş canım eğer onayı olursa 10 günde bir girersin NST ye gerçi bir sorun yoksa eğer uzatabilir randevu gününü ama sen sor yine de 🌸
MorKelebek54 Boncukk123 hadtaya oersembe kuzum randevum sorucam mutlaka unutmassam eger ilk nst miz olcak ya heycanliyim calla biran once gelsin gormek istiyorum artik cok uzun zaman oldu gibi ya😂😂
Boncukk123 aslanbeyy normal şartlarda 20 dk canım ama eğer bebek hareketsizse uzatıyorlar dakikayı kalp atışları ve hareketleri daha iyi çıksın diye ben ilk defa girdim 33.haftam da uyarmama rağmen bebek Suan hareketsiz diye olsun bağlayalım dediler siz bilirsiniz dedim sonuç bebek hareketsiz çıktı doktor sonucu beğenmedi tekrar NST istedi ilki 15 dk sürdü ikincisi 20 dk ama daha uzun süren arkadaşlar da vardı
Boncukk123 MorKelebek54 evet evet senın uzun zaman oldu ☺️ sana tavsiyem 2 tane çikolata al birisini oraya gitmeden ye soğuk su iç peşine ıkıncıyı ise NST anında ye ve muhakkak soluna uzanıp çektir NST duz yatınca doğru çıkmıyor ve solda daha hareketli oluyorlar bebeğin hareketsiz anında sakın cektırme NST ☺️🌸
fundatlas Haticeburak06 ben ilk nstme 34te bağlandım ama 30-32-34 şeklinde 2şer hafta arayla kontrollerim başlamıştı nst yoktu. 34ten sonra haftalık gidiyorum 34-35-36 şeklinde 3 kez nst girdim 😊
MorKelebek54 Boncukk123 kuzum sanah 10 gini cdkilcek nst ac gidilmiyomjs zaten buyuk ihtimalle hareketli olur yemekten sonra hareketleniyo benim ki 😂 ama taniki sabah kahvaltida cikolata yicem ne olur ne olmaz diye
eceyc314 Pazartesi günü 30 haftalık oluyorum İlk nst’m olacak. Bebeğin suyu bir tık fazla diye erken başlayalım nst dedi doktorum 30-32 şeklinde gideceğiz şimdilik sonradan nasıl olur bilmiyorum. İlk gebelikte 36 da girmiştim ilk nst me