deryaa45 Kızlar kullanıma bağlı olarak göğüs pompasının parçalarında ve biberonunda kireç oluşmuş kaynattım fakat tabii ki çıkmadı sizce ne yapmalıyım limon tuzu ile kaynatsam sonra tekrar duru su ile kaynatsam faydası olur mu nasıl temizlerim
sudedemirr deryaa45 o kireç kalıntısı zaten siz kaynattığınız için oluyor 😅 normal duru sudan geçirin kurusun öyle verin
huysuz__ deryaa45 ayyy bende de olmuştu o , ben kaynar suda baya bekletip yumuşayınca kazıyodum kürdan ile, limontuzu hiç gelmemişti aklıma mantıklı yani, sonra tekrar güzelce kaynatırsınız .
Aysegul1805 deryaa45 limontuzu çok kimyasal bi madde. Limondan olan doğal bir şey değil bildiğimiz laboratuvar üretimi bi şey. Bebeğinize de kendinize de kullanmayın bence. Googleyın bi görüceksiniz çok zararlı
deryaa45 sudedemirr ben hiç kullanmadım yengem kullanıyordu göğüs pompasını o yüzden bir kez kaynattım