lLavinia Sare1304 ben yenidoğanları mevsimlik 6 ay sonrası hep kışlık hafif kalın olarak tercih ettim. Hafif hafif başladım almaya. Eviniz sıcak oluyorsa çok aşırı kalın kalın giydirmezsiniz. Ben genelde ev için bolca mevsimlik tulum tercih ediyorum.