Momnur o dokunmalari, sarsilmayi hissetmiş olabilir misin? Bende sezeryanda doktor neşteri degdirdi. Anesteziye dedim ben hissediyorum uyusmadim. Nasıl dedi doktora söyledi. Doktor da iki dakika daha bekleyelim dedi. Sonrasında başlamışlar ben diyorum ki yapmayın çok acıyor hissediyorum, doktor dedi bebeği almak üzereyim sen ne hissediyorsun diye güldü. Sakin kal uyusuksun hissetmezsin dedi ve bebek çıkınca direkt sakinleştirici damardan ve sonrasında sohbet ettik. Ben uyuyamadım çok gergindim. Bebeğim erken doğmuştu. Odaya gelince uyudum.