Elifko ben varım başka bi belirtim yoktu adetime 2gün kala erken gebelik testi yaptım negatifti her sabah adet oldum diğe hep kontrol ettim hatta olucam diğe pedle gezdim 1hafta sonra dedim bidaha yapayım öylesine alıp yaptım kaset testlerden pozitif çıktı şuanda belirtiler başladı göğüslerim çok fena kasımlarıma kramplar giriyor