Reglim bittikten sonra test yapmaya başladım. Baştaki 3 test ayni markadan 1.kutudan çıkan testler. En alttaki 2. Kutudan çikan testler. Ben 13 şubatta kürtaj oldum. Reglim düzenli geliyordu yumurtlamam da düzenliydi. İlk 3 testte 2.cizgi cok silik oldugu icin bu ay düzensiz yumurtlamam duzensiz mi olacak acaba diye düşünmüştüm. Bugün uygulamaya göre yumurtlama günüm. Test yaptım bu şekilde çıktı. Testlerin bu sekilde ilerlemesi normal mi yoksa ilk üç testim bozuk mu acaba?
