meryemm34 Hafif ve beni yenidoğandan sonuna kadar götürebilecek kullanışlı bir bebek arabası arıyorum, siz hangi bebek arabasını kullanıyorsunuz, elele allroad 3 bebek arabasını düşünüyorum kullanan var mıdır?
busaslan meryemm34 kabin boy puset takılan bebek arabalarına bakabilirsiniz bebekken pusetle daha sonra kabin boy olarak kullanabilirsiniz bütçeniz ne kadar
susaMom_ meryemm34 7.5 kg ağırlığında prego solo kabin boy aldım ben yenidoğan için pusetini kullanacağım sonraki zamanlar için kabin boyunu kulllanacagim inşallah 😅
melsaanne Cnscmrtplt merhaba epey zaman geçmiş üstünden ama memnun kalmış mıydınız arabadan bende kararsız kaldım
Asu_moi Hafif ve rahatsa istediginiz kesinlikle chicco goody plus bence onu alcaktım ama,ben büyükleri daha cok beğendigim icin hakkkımı kanz xgoplus tan yana kullandım ağır ama ben öyle daha cok seviyorum galiba :(
Berraaak Biz kanz x go plus kullanıyoruz hep pusetli hem normal büyük bebek arabalı kullanımı çok rahat hafif de tavsiye ederim
busaslan meryemm34 joie parcel siganture bebek arabası kullanıyorum şuan oğlum 2.5 yaşında puset aparatıyla birlikte gönderiyorlar ama ayrıca bir puset almanız gerekiyor şuan e bebekte %25 indirimde bir bakın isterseniz bu arabayı tercih etme sebebimde genelde kabin boy arabalarda dik oturum yok ama bu arabada dik bir şekilde oturabiliyor bir inceleyin isterseniz
Asu_moi meryemm34 vallahi bence değil,bugünde hatta kaldırıyım dedim kaldırıyorum ama cok daha hafifleri var 😀 kendisi 11 kilo bu arada
IremmO Yoyko capsule egg aldım ağırlık ve katlanma kolaylığı olarak çok rahat deri olmasıda tercih sebeplerimden