Esraselcuk Merhabalar kızlar ben 13+2 haftalık hamileyım 2 lı test yaptırmam gerekıyo avrupa yakasında yaptıran varsa. Ucretlerını yazabılırmı. Benım gıttım hastane 350 istedı yardımınızı beklıyorum☺️☺️☺️
emine91 Ben Şişli Florence ta yaptırdım ikili test ücreti 100 lira ama doktor muayene ücreti de ödeniyor 250 lira da doktor muayene ücreti var benim sürekli gittiğim doktor olduğunu için çok memnunum
Nazocann28 emine91 siz hangi doktora gidiyorsunuz bende yeni hamileyim Herman işçiye gidiyorum 3 seferdir diğer testler ne kadar tuttu orada ?
emine91 Nazocann28 ikisi farklı hastane de ama Yusuf bey de SGK geçiyor Herman beyde geçmiyor testleri genel de sağlık ocağında yaptırıyorum sağlık Ocak’ları da ilgili artık çünkü
ZehraS Sevilay07 yakinmisiz cnm nereye gidiyirsun kotrollere ben kepez devlete gidiyirum eskide vitale gidiyordum ama fiyatlar ucdu bende mecburen kepeze gecdim) 😘
ZehraS Sevilay07 tesadufun bukadari cnm ben de tup bebekle hamile kaldim ama tup bebek merkezi ifv de orda malesef bebeyin kalp atislarini duyduklari zaman isleri bitiyo .😊 35 haftayi bugun doldurduk biz cnm sen ne kadarsin
Sevilay07 ZehraS yaa masallah sen sona yaklasmissin artik. Ben daha 9 haftalik hamileyim. Bende tüp bebek yaptirdigim doktoru biraktim ayni hastanede baska bidoktora gidiyorum.