Hasretkaraca 30 Haftalık hamileyim iki gündür belim çok ağrıyor internetten araştırdım normal diyor bu şekilde şikayeti olup önerisi olan var mı
Susamtohumu2 Hasretkaraca 30. Haftaya bende bu şekilde girdim resmen bel ağrısı ve vajinaya baskı hissediyorum normalmiş ama
Hasretkaraca Adenala Üç gün oluyor kontrole gittim eve geldim akşamına belim ağrımaya başladı korkuyorum ben de bi şey olur diye
Adenala Hasretkaraca Birşey olmaz Allahın izniyle 35. Haftadayım bel bacak kasık ağrısı oluyor artık bebek ve rahim büyüdüğü için 🌸
Meliek Adenala bende 35 haftalığım karnınız sertleşiyor mu böyle hafif ağrı da oluyor gibi ayakta resmen zorluyor
Adenala Meliek O sertleşme bebek toplanıyormuş canım ondan oluyor dediler vajinaya da baskı yapıyor bir de