Nerm7n bu senenin kızları hep böyle utangaç nazlı oluyor galiba😇bizde 22 haftalığız gönlümüz kızdan yanaydı bugün detaylı ultrasonda gösterdi kendini minik prensesimiz. Tarifi yok bambaşka bir mutluluk çok şükür🙏😍💕
Sizin adınıza çok sevindim, hediye gibi geldiler👧👧