Sedasahin5 Merhaba bayanlar 34+3 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolum vardı bebeğin kilosu 2700 gram dedi haftasıyla uyumlu dedi sizce ideal mi kilosu
Halimeo Sedasahin5 bende şimdi 34 +3 pazartesi kontrol ve nstye girecem bende merak ediyorum şimdi kilosunu ama gayet iyi kilosu canım
Tugba-ikizler Melikeylmz99 benımde öyle suan 33 haftalık 1900 dedı ıkız benımkıler ama az gıbı geldi banada 2700 masallah deyım ama fazla gıbı geldi