minikfasulyeannesii Hayırlı akşamlar kızlar hamilelikten’mi, bilmiyorum ama 2 gündür burnum kanıyor dışına da kanamıyor içine kanıyor zararı olur mu içe kanaması peçeteyle siliyorum kan geliyor cevaplarsanız sevinirim oruç tutuyorum susuzlukla alakası var mı
biranneikievlat minikfasulyeannesii Oruç tutmanızla bir ilgisi var mı bilmiyorum ama kan sulandırıcı kullanıyorsanız doktorunuza danışıp dozunu azaltabilirsiniz. Ya da evinizin havası nemsiz olduğu içinde olabilir hatta eviniz fazla sıcaksa bundan kaynaklıda burnunuz kanıyor olabilir. Benim saydığım sebeplerden çok fazla kanıyordu burnum çözümü ilacımı azaltıp evin ısısını biraz düşürmekte bulduk, nemlendirmeye gerek kalmadı ısıyı azaltınca.
KuzeyinAnnesi10 minikfasulyeannesii kanama nirmal benimde çok kanardi kaç defa acilik oldum 😂 doktorum çok normal demişti
minikfasulyeannesii biranneikievlat Kan sulandırıcı iğne kullanmıyorum canım evet bugun evin içi sıcak geçer inşaAllah
minikfasulyeannesii KuzeyinAnnesi10 Pazartesi sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum Nisanın 3 üne de randevum var doktor terslemezse söylerim 😂
Adenala minikfasulyeannesii Sağlık ocağına gidersen aklında olsun canım mutlaka ölçtür enseden gelen bir baş ağrısı oluyorsa birde burun kanaması yüksek tansiyon belirtisi oluyor Ama gebelikte kılcal damarlar hassaslaştığı için de oluyor diye okumuştum
biranneikievlat minikfasulyeannesii Sadece iğne olarak değil hap olarak kullanıyor musunuz hamilelikte benim bildirim doktorlar çoğunlukla annelere tavsiye ediyor. İnşaAllah 🤲🏻🌺
Aysenur-yakarer28 Benimde hep öyle kuru kan oluyor burnumu sildiğim zaman peçeteye geliyor herhangi bir sorun olmadı ama çoğu kişide olabiliyomuş 36.haftamdayım
minikfasulyeannesii Aysenur-yakarer28 Olmaz inşaAllah ta sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim🤲🌸
minikfasulyeannesii biranneikievlat folik asit vitamin için Prilam Dr kullanıyorum mide bulantısı için