Hanımlar merhaba adetim 10 gün gecikti. Testte pozitif çıktı ama silik çizgiydi kan tahlilinde hcg değeri 12.7 iki gün sonra 13.8 çıktı şimdide kasık ağrım ve k.rengi akıntım var sizce normal mi anormal mi? Başına böyle bişey gelen var mı? Bi bilginiz var mı? Yardımcı olur musunuz?? 🙏