Filiz-kkn04 Oturup kalkarken hareket ettigimde vajinam sızlıyo normalmi açılmam filan mı oluyo acaba neden olur 31 +4 haftalıgım
BabyAta Filiz-kkn04 benimde oluyor geçenlerde bunun için doktora gittiğimde normal dedi muayene etti alttan bir sorun görmedi. Sonra idrar tahlili yaptı kum döküyormuşum 🤷🏼♀️ sizde gidip mutlaka baktırın
tugbadurmaz34 Filiz-kkn04 bence mutlaka gidin bende 31+5 im hiçbir belirtim yokken sancım çıktı yatış yapıldı şu an bilinmiyor yani mutlaka doktorunuza danışın
mavikalpvemavikalp Filiz-kkn04 genelde bu durum normal oluyor vücut kendisini doğuma hazırlıyor %90 normal