
Silik çizgiyi gören varmı adete 3 4 gün var bel ağrım sancım vardı birde yapar yapmaz böyle oldu lüten var diyin görüyorsunuz dimi ışıksızda görülüyor eskiden hiç çıkmazdı
Bu gölge bile okadar mutlu ettiki yarım saattir ağlıyorum umarım vardır dua edin lütfen
