Rumys1357 Kizlar çok hafif kahverengi akıntım var ama bı gün oluyor bı gün olmuyor silince akintiyla karışık beyaza yakın kahverengi geliyor. Progestan kullanıyorum doktorum bu iğneyi de verdi yarın da onu yaptircam daha önce kullanan oldu mu acaba
Hayallergercekolmayihakediyor Rumys1357 ben kullandım 5 adet 3 gün arayla yaptırdım benim plesenta baya aşağıdaydı onun için kullandım sana tavsiyem iğne yapılırken kendini çoook rahat bırak çok yağlı bir iğne olduğu için canın yanar biraz iğneden sonra da soğuk kompres yap ki iğne yeri şişip acımasın bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah 🌸
birkimseee Rumys1357 o iğne biraz yakıyor birkaç gün ağrı duyabilirsiniz kalcanizda ama progestanin kat kat etkilisiymis
SMZmiracle Rumys1357 ben kullanıyorum çok faydali iğne.ilk yaptirdiğimda evet veni de yakiyordu ama şuan aliştim sanirim yakma yok.bir de mesela iyne yapildiktan sonra orayi bastirsan iyi olur yağli oldugu icin bazen geri cika biliyor.üzerine yara bandi yapistirsan da olur
Hande01 Ben kullandım 5 günde 1 oluyordum canım 16. Haftaya kadar kullanmıştım doktorum öyle uygun gördüğü için
Rumys1357 Hayallergercekolmayihakediyor yaa çok teşekkür ederim canım 🌸 benim doktorum bir kereye mahsus yapılacak dedi gerek görmediği için mi acaba yoksa yeniden yazdırmak mi gerekiyor
Hayallergercekolmayihakediyor Rumys1357 rica ederim canım gerek duymadığı içindir inşallah daha da kullanmak zorunda kalmadan bebeğine kavuşursun
birkimseee Rumys1357 önce kahverengi akıntı geldi sonra hafif kan gelince bayağı telaslamdim, iğne ve progestana devam et dedi doktorum siz kaç haftaliksiniz Rabbım korktuklarımiza uğraşmasın
Hande01 Rumys1357 ben bu iğneyi daha önce düşük yaptigim için progesteron fitil ile birlikte kullandım ama 10. Haftalarda benimde kahverengi kanamam olmuştu hatta ilk gün baya yoğundu sonra 3 hafta ince ince devam etti yani kahverengi lekelenmelerden korkma umarım sıkıntısız en kısa sürede atlatirsiniz
Rumys1357 Hande01 bende 6ay önce düşük yaptım şimdi de minik minik kahverengi leke geliyor arada o yüzden tedirginim
Hande01 Rumys1357 kahverengi ise korkulacak bişey yok demişti doktorum. Tabi bunun dışında da kanama alanı kontrol ediyordu ultrasondan Sen hep iyi düşün Rabbim sağlıkla kucagina almayı nasip etsin inşallah