Elifcik34 Arkadaşlar iyi akşamlar 34+ 3 haftalık hamileyim bugün bebeğim akşama kadar kasıldı ve hareketleri azaldı sürekli kasılıyor.bisküvi yedim meyve suyu içtim yok çok az hareketi var normal mi?bu haftadakiler nasıl
Pinar38 Elifcik34 34+3 üm sorma ayaktayken hep kasılma oluyor ama uzanınca oturunca geçiyor hareket azalması da normalmiş bu haftada artık yeri daraldığı için bebişin için rahat olsun hiç hareket etmiyorsa orasını bilemem
Rabisaliiii Elifcik34 benim de 34 hareket leri eskiye gire daha az..neden böyle anlamdım çarşamba kontrol var sorcam bi
MomBush 34+2 yiz Dün bnm bebişim de az hareket etti hastaneye gittim nstde baktılar. Doktor hareketleri azalınca hemen gel demişti. Nst sonucu iyi dedi dr. Bnce hastahaneye git çeksinler nstyi aklın kalmasn
Elifcik34 MomBush canm cuma günü gittim normal kontrol e iyiydik.acile gidicem alttan bakıyorlar falan bide evde küçük bir çocuğum daha var perişan oluyor acil de durmuyor hiç.