Şehir hastanesinde doğum kaçıncı haftada belli oluyo giden varmi
Tugce___ Doktorum 38+3 de alicam dedi bana
36 da gün verid 38+6 sezaryanm olcak
Benide 36da kontrole çağırdı ozman belli olurmu dogum