emrekedi arkadaşlar 22. haftadayım midem kötü oluyor çok kötü hissedip kendimi kusturuyorum günde iki defa falan acaba bebeğime bir şey olur mu çok korkuyorum
Hamisbayan emrekedi sanmıyorum bişry olacağını bende öyle yapıyorum hamileliğimin başından beri yoksa yediklerim ağzıma geliyor daha kötü oluyorum
Baharozkan Kusunca rahatlıyor insan zaman zaman bende aynısını yapıyorum . 36+5 im hala geçmedi son aylar mide yanması da eklendi