Sdymte Kızlar doktorum 4 ocak sabaha doğum için gel yatisını yapalım dedi çatı musaitmis açılmak yok bebeğim kilo 3900 masallah ozmana kadar 4 bulur galiba kafa yapısı da büyükmüş şancın gelmezse suni basltacaz dedi tek korkum şancı çekip sezeryanla dönmek beni gibi ayni durumda olanlar ne yapti desteğe ihtiyaçim var normal istiyorum bende 😃😃dualarınızı eksik etmeyin hepimiz yavrularımıza sağ salim kavuşuruz insallah😉😉
asminko345 Sdymte Bizimde Çarşamba yatış kuzum 🤣 Heyacan dorukta acayip derecede 🤗 Suni sancıyla başlanacak zaten 39+6 olucam 12 den sonra 3 gümde bir nst giriyorum ama sancım yok 🥴40+0 da Çarşamba suniyle Doğum yapıcam hayırlısı olsun hakkımızda 🙏💙🌸
Bernacancan Sdymte benimde çarşamba günü yatış yapılacak🙈2 hafta önce 3 cm açıklığım vardı şuan ne durumdayım bilmiyorum normal doğum için çok müsait olduğumu söyledi doktor.Sancım yok hala suni sancıyla başlayacaz büyük ihtimal🙈heyecanla bekliyorum
Zehrauzra Kızlar Doğuma son 10 gün karnımın içinde elektrik çarpıyor sanki çok agrım var yalancı sancımı belimde çok agırıyor oturup kalkmakta çok zorlanıyorum