Tek tek anlatıyorum öncelikle kimsenin gözünü korkutmasina asla izin verme sonuçta ameliyat illaki ağrıların olacak ameliyattan itibaren 6 saat yiyip icmiyosun,dogumdna çıkar çıkmaz bebeğini emzirebilirisn ilk sütun yoğun sarı ve şeffaf gibi o kolostrum bebek onu almali ilk iko gün hastaned eolacahin için sütün gelmesini bekelme ilk yürüyüşte sakın yere bakma ensteziden kaynaklı basın dönebilir hemsiremiz bize hep öyle dedi ikisinde de ,bol bol yürü çabuk toparlanma istiyosan 6 saat sonra yemek yiyosun sonra seni yürüye kaldiriuolar,arada doktorlae dikiş kontrolüne geliyo kanama ne kadar yoğunlukta diye karnıma bastriiyo benim ilkinde bastılar ikincide basmadı doktorum şaşırdım sonra ufak ufak kendin kalkarsın alışırsin zaten egilsen sırtın agriyo dogrulsan dikişlerin 😄😄 dinlene dinlene yürü desteksiz asla oturup kalkma dikişlerine zarar gelmesin basım agrima ihtimaline karşı sek kahve dedi bize doktorumuz ve hemşiremiz icebilieisn kayısı suyu, hoşaf zaten yemeğin yanında hoşaf veriyolar sende de verirler belki ilk gazın cikarman lazım o çok önemli şişlik yapar daha çok agrinyolue dikişlerin ağrır sonra yavas yavaş alisiyisun gerilme korkma o kadar kötü bı işlem değil 🥰