Kızlar 30+3 üm. 4 gündür sancım oluyor ama bu akşam coştu. Ama tek taraflı vuruyor. Biraz nefes alıyorum az sonra yine başlıyo bikaç kez bıçak saplanıyo yine duruyo. Bebek hareketleri güzel. Sizler böyle bişey yaşadınız mı? Kendimi bugün fazla yordum diye oluyo olabilir mi