yagmurrrra Akşam 8buçuktan beri kasılmam var ama son bir saattir çok olmaya başlayınca dk not aldım 21:41 - 21:49 - 22:00 - 22:10 - 22:18 -22:34 - 22:37 - 22:46 dakikalar bu şekilde ciddiye almalı mıyım? 29+1 tek yumurta ikizi
Minigiim-vebenn52 yagmurrrra 10 dkda bir sancı vuruyo anladığım kadarıyla şuan hala devam ediyor mu ? 5 dkda bir vurdukça doğum başlamıştı bende yalancı sancı olabilir soluna uzanıp dinlenince geçiyor mu ? Geçmezse gidip bi görün nstye bağlan bence en azından için rahatlar
yagmurrrra Boncukk123 sancıdan ziyade böyle aniden tek bir yer baya şişip sertleşiyor böyle aşırı idrara sıkışmış gibi oluyo sonra yavaş yavaş gevşiyo 1 dk sonra falan bende anlamadım😢
Minigiim-vebenn52 yagmurrrra anlık adet ağrısı gibi? Bıçak giriyo gibi ? Kaç dk sürüyo sancılar 10 dkda bir vurmuş ama kaç dk sürüyo
Boncukk123 yagmurrrra yalancı sancı olabilir bu haftalar için çok normal canım aslında ama doktorunu muhakkak bilgilendir NST için erken başlayabilir o şekilde olduğunda hemen uzanın solunuza doğru ve dinlenin
yagmurrrra Minigiim-vebenn52 adet ağrısı değil böyle bir anda karnımın bir yeri baya şişiyor sertleşiyor aşırı idrara sıkışmışım gibi oluyo çok rahatsız bi his sonra yavaştan gevşiiyo 1 dk sonra
Kocagoznurr yagmurrrra Bence hastaneye gitmelisin canım ikiz gebelik olduğu için haftasına göre de erken gelebilirler bundan dolayı hastaneye git gözük derim
yagmurrrra Boncukk123 şuan uzanıyorum uzanırken oldu bunlar ama 2 gün önce nstye bağladığımda sorun yoktu 😔 doktorumada akşam 5den sonra ulaşamıyorum 😣
yagmurrrra Kocagoznurr devamlıda gitmek istemiyorum daha 2 gün önce hastanedeydim herşey iyiydi bilmiyorum 😔
Dygcpk yagmurrrra nst’ye baglanmanız gerekiyor. Sancı, agrı olmasına gerek yok. Kasılıp serleşmesinide istemeyiz demişti doktorum.
yagmurrrra Dygcpk 😔😔 devamlı hastanedeyim çok yoruldum 2 gün önce herşey yolundaydı belki dinlenince geçer diye bekliyorum 😔