Busee-ars Kızlar 19+3 ama 19+5 ile uyumlu hamileyim yarın detaylı ultrasona gireceğim doktor bi bakalım olmazsa tekrar çağırırım dedi bu haftada detaylı yaptıran var mı yeterli oluyomu hafta ve günüm acaba yoksa erken mi sizler kaçta yaptırdınız merak ettim
ipeklinaismom Busee-ars ben 32 de yaptırdım. Ama perinatoloji uzmanı 20-21. Haftalarda yapılması gerekir demisti
_almirasmom Busee-ars 20. Yada 21. Haftada yaptırılıyo çarsamaba yaptırdım ben 20+6 da ılk kızımda 20+4
Busee-ars ipeklinaismom benimde 19+24 hafta dedi yeterli değil sonra gel der mi diye merak ettim baya ya
ipeklinaismom Busee-ars diyebilir ama ozelse ikinkez ücret vermiş olursunuz perinatolojiye devletse tabiki sorun yoksa
Busee-ars ipeklinaismom yarın gidince konuşayım bi o zaman 2 ücret mi alacaksınız diye öyleyse biraz daha bekliyimm
aslanbeyy 22 haftada yaptırdım . Doktorumda o şekilde önermişti . Bazı organların tamamlanması için en iyi haftaymış
ipeklinaismom ASFU sorun çıkmadı kadın doğumun dedikleri çıkmadı akışına çok iyi dedi perinatoloji . Kadın doğum boşuna panik yaptırdı suyu azaldı diye kilosunu bile.yablis.olcmua söylediğimde cihazdan cihaza fark eder dedi sonradan öyle kivirdi
ASFU ipeklinaismom ya Hayır benim aslında öğrenmek istediğim bir şey oldu ben 30+4′üm detaylı ultrasona gerek var mı yok mu bilmiyorum