MorKelebek54 emzirme sütyeni ya da atleti almadım. Açıkcası hiç konforlu gelmediler. Büstiyer tarzı sütyen aldım yani yarım atlet gibi ve süngerli göğüs ucu belli etmeyen, denedim gayet konforlu oldu kullanımı. Atleti de normal atlet aldım vüyük ve yumuşacık olanlardan. Ben emzirme ön adlı olanlara ısınamadım hiç, bir tane aldım denedim aşırı rahatsız etti kaldı öyle🤦🏼♀️