Çam ve sakurada zorunlu sezeryan olanlar var mı acaba benim ikinci sezeryanım olduğu için zorunlu olacak ilk defa gideceğim 36 haftaya denk geliyor randevu günüm gittiğimde asistanla karşılaşırsam günü o mu verecek doktorla görüşebiliyor muyum günü alıp doktoru da görmek isterim açıkçası süreç nasıl oluyo acaba verdiği gün hastanede çalışıyor doğuma da o mu giriyor acaba aklımda bir sürü soru işareti oldu şimdi veya 36 haftada gün verir mi