Edaacar-ozkan Kızlar konuyla çok alakasız ama çamaşır makinası için hangi deterjanı kullanıyorsunuz beyazları bem beyaz yapsın Ve Örnek veriyorum üzerime bir salça sıçradı yağ sıçradı deterjanım çıkarmıyor renkliler için ne önerirsiniz
Buseirgit Edaacar-ozkan ben beyazlar için ariel, renkliler için persil kullanıyorum. Ama ariel boykot ürün sanırım o yüzden bende değiştirmek istiyorum burda bekleyim
BabyAta Edaacar-ozkan ben beyazlar icin omo kullanıyorum ama cok detarjan denedim hiç biri yalnız başına leke çıkarmıyor maalesef ekstra leke çıkarıcı kullanıyorum kosla güzel mesela. Bide aspirin diye bir sprey var ondan sıkıyorum çoğu zaman
Rabiul Edaacar-ozkan önceden hep perwol kullanırdım bi ara indirimde diye 3 paket ariel almıştım (9kg) 😆 hala bitmedi bide persil aldım ama nasıldır bilmiyorum kullanmak nasip olmadı