Selam kızlar sabahları uyandığımda kasık değilde kasıklarımın üstünde ultrasonla bakıldığında bebeğin olduğu yerde sancıyla uyanıyorum 2-3 saniye kadar sürüyor sonra geçiyor bidaha olmuyor bunun nedeni ne olabilir sizce böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ?