Kızlar hayırlı akşamlar normal doğum yaptım ve dikişlerim var 4 gün oldu doğum yapalı ve affedersiniz bugün iki kez büyük tuvalete çıktım şimdi temizlerken su olmaması gerekiyor dedi doktorum ve silerken arkadan başlayıp sil dedi öne gelmesin dedi ama siliyorum siliyorum bir türlü temiz hissetmiyorum böyle olupta bir önerisi olan var mı acaba ya 10-11 peçete kullanıyorum sildikçe geliyor bu sefer de kalırsa mikrop kaptırırım diye çok korkuyorum lütfen yardımcı olurmusunuz bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar