Momybaby Kızlar doktor kan ilacına başlattı ama d vitamini de kullanıyordum onunla ilgili herhangi bir şey demedi sanırım birlikte kullanılıyor mu , doktora sorana kadar merakım geçsin istedim
Rabiul _almirasmom bende feramat kullanıyorum kansızlık var diye siz nasıl kullanıyorsunuz ? Eczacı abi bana yemeklerden 1.5 saat sonra kullan demişti
_almirasmom Rabiul yedıgın yemekte sut yoğurt peynır yoksa pesıne ıcebılırsın canım , bana doktorum sabah aksam almalısın dedı 19. Haftada basladık bız ferritin degerı 9 cıkmıstı
Rabiul _almirasmom akşamları kullanıyorum ben 1.5 saat sonra içiyorum ya ne olur ne olmaz 😆 doğru kullanıyorum en azından yanlış değil iyi bari 😆
Rabiul _almirasmom kasımdaki tahlilde ref aralığı 30-400 benim sonuç 24 , bu ay başında yapılmıştı bide o e nabızda yok onun sonucunu bilmiyorum 🤷🏼♀️
_almirasmom Rabiul gebelik ılerledıkce kansızlık maalesef artıyo ve doğumdan sonra da kulanmanız gerekıyor 🫶🏻