meryeemucr merhaba. Benim lekelenme,kanamalarım oluyordu . Kendi doktorum igne,ilac vermisti ve sadece dinleneceksim demisti. Ama tüm cabama ragmen kesilmedi sikayetlerim. Riskli gebelik uzmanına görünme kararı aldım. Alttan ultrasonla baktı rahim agzinda et parcasi var dedi. Kanamanin sebebi bu dedi. Hemen alalım kurtul dedi. Kabul ettim. 2 dakikada aldı. Patalojiye gonderildi. Benim şu an sıkıntım cuma gününden bu yana yogun olmayan kahverengi seyler geliyor 🥹 bu ne kadar surecek bilemiyorum. devam ederse islemi yapan doktora tekrar gorunecegim sanırım.