Seydanuurr4 https://mutluresim.com/image/zLgVBH Kızlar adetime 7 gün var içime doğdu yaptım sizce var mı
CokCahilsinKeskeOlsen Seydanuurr4 Belli belirsiz birşey var ama çizgi diyemeyiz. Çok erken yapmışsınız lan verebilirseniz kan verin hem takibini yaparsınız yada birkaç gün daha bekleyip öyle test yapın
Seydanuurr4 CokCahilsinKeskeOlsen erken evet içimr doğdu belirtileri vardı yaptım 3 yün sonra tekrar edeyim