Ozgenuuurrr Kızlar adet tarihime göre 36+3 günlüğüz ama ileriden gittiği için şu an 38+2 doğumu neye göre beklemem gerekiyor sizce? Normal doğum olarak gözüküyor, doktorlara göre 41e kadar bekleyeceğiz diyor ama neye göre bekleyeceğiz?
CokCahilsinKeskeOlsen Ozgenuuurrr Bebeğin önde veya geride olması birşey değiştirmiyor. Belirlenen doğum tarihi hangisiyse ona göre ilerlenir.
Ozgenuuurrr GuzelMelegimm ama şöyle bir şey var ilk başta bana 25 nisan dendi daha sonrasında bir hafta ileriden gidiyor 17 nisan gözüküyor dedi doktor o yüzden kafam karıştı