Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim ve afedersiniz ama sümüksü yeşil akıntım var bu enfeksiyon belirtisiydi değilmi ? Ara ara da sağ böbreğimde ağrı hissediyorum. Dün doktor kontrolüm vardı ve tamamen unuttum bunu söylemeyi. Sağlık ocağına gitsem olurmu ? Gittiğim hastane uzak burdaki devlet hastanesindede randevu yok. Nasıl unuttum doktora dün sormayı bilmiyorum ya