Acemiiiii Yaklaşık ne kadar sürede regl olunuyor? Üç ay oldu doğum yapalı ama hala olmadım. Ve olmaya başlayınca süt bu durumdan etkileniyor mu?
Minigiim-vebenn52 Acemiiiii emzirme döneminin bitmesine kadar olmadı benim etrafımdakiler iki ay oldu ben de hala olmadım
Acemiiiii Minigiim-vebenn52 oo bayağı uzunmuş demek 🤭 sancısını pek özlemedim ama merak ettim olmayınca
Minigiim-vebenn52 Acemiiiii bende keşke olmasam diyorum sancısı pedi bi yandan diye 😂 olmayınca da şişiyosun işte ödem ödem ödem 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
CokCahilsinKeskeOlsen Acemiiiii ah olmaz mı hele doğumdan sonra ilk aylar adet olunmasa bile hamile kalma ihtimali çok yüksek adet olmasan bile hamile kalabilirsin çok örnek var böyle
GulserenKY Acemiiiii Ben 5 ay sonra olmuştum. Normal yani 3 aydır olmaman. Süt etkilenmiyor. Ama süt korur diye düşünmeyin.
Acemiiiii GulserenKY süt korur diye düşünüp bir senede ikinci kez hamile kalmaktan korkuyorum 😂 söylemeye bile utanır insan aylık bebeğimle tekrar hamileyim diye 😅😅
Bubus Acemiiiii ilk doğumumda 40. Günümde olmaya başladım ve düzenli devam etmişti. Şimdi doğum yapalı 15 gün oldu daha kanamam tam kesilmedi. Bakalım ne zaman olacak normal süreç
GulserenKY Acemiiiii Süt koruyor diye düşünen çok var malesef. Sonra daha birini emzirirken surpriz diğerine hamile kalıyorlar.